Thursday, September 22, 2011

pejalan kaki

Ni nak cerita ni.haritu raya yg ke-7 kot tak silap aku,gerek aku pun kena curi.cerita dia mcm ni la.aku selalu letak gerek dekat depan rumah.dah la tak kunci .kalau hampa lalu depan rumah aku mesti gerek benda pertama yang hampa nampak.

Mula-mula dia mcm ni.Malam tu lepas makan aku nak p kedai.mcm besa la.aku bukak pintu.tengok-tengok gerek tak dak.lepas tu aku cari la kot belakag pulak.kot-kot mak aku sembunyi.sebab mak aku tak bagi aku keluaq malam.aku cari tak jumpa jugak.lepas tu aku tanya mak aku.mak aku buat muka serius buleh.aku ingat dia melawak.tengok-tengok betoi.aku pun call la kawan-kawan aku kot2 depa ada nampak.depa semua kata tak nampak.sedih gila.dah nak beli aku sanggup tak makan.kes tu yang kurus ni.dugaan ja ni.sabaq sabaq.aku rasa balasan kot tak dengaq cakap mak aku.gerek pun depa nak curi.pelik aku

Lepas gerek hilang,tiap2 malam aku p kedai jalan kaki.jauh jugak laa

No comments:

Post a Comment